Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

ladhela

16. 5. 2011 21:13
klobouk dolů

na svůj věk ,velice rozumný názor to se jen tak nevidí ..karma jako Brno R^

0 0
možnosti

tucet

16. 5. 2011 20:26
Mediální masáž

Podle mého názoru na to má velký vliv mediální masáž . Za našeho mládí jsme byli nuceni filtrovat informace , protože téměř každému byl jasné , že jde většinou o propagandu.

Dnes je veřejnost zahlcována pitomostmi , pseudoproblémy a je tím pádem schopná spolknout kdejakou návnadu protože už nám chybí obranné mechanizmy.

Dnes jsem zahlédl ( přiznám se že ani nečetl) titulek článku , který řešil , zda je škodlivější maso nebo mléko. Co bychom si o tom my (starší ročníky) a naši rodiče  pomysleli v době , kdy se do fronty na maso vstávalo jednou týdně ve tři ráno a děti se krmily mlékem od krav mastitidních přebornic léčených antibiotiky.

0 0
možnosti

James Bond

16. 5. 2011 20:15
Pěkné, krátké, výstižné !

Zažil jsem Hitlera, Stalina, Gottwalda, Tondy i Gustíka. Takže něco mám za sebou.

A stále hledám na světě spíše to dobré.

Pouze bych Vás doplnil o heslo mého dědy.

Kdo chce, hlédá jak. Kdo nechce, hledá proč

0 0
možnosti

bofums

16. 5. 2011 20:02
A víte, že Vám dám karmu,

protože se mi Váš blog líbí a je v něm i to, co cítím já ?

Ostatně- my staříci- musíme držet spolu, jinak nás ti mlaďoši pošlou

na euthanázii. R^ A měli bychom po psaní.;-D

0 0
možnosti

bofums

16. 5. 2011 19:57
A víte, že Vám dám karmu,

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 932x
Božím dopuštěním básník, možná spisovatel - stařík, který se dožil jednadvacátého století a chce v něm ještě nějakou chvíli žít. Jsem přítelem mladých, sebevědomých a odvážných lidí, pro které ještě krása,láska a poezie (imaginace) něco znamenají.
http://www.stanislav-vavra.cz

Seznam rubrik