Diskuse

Pod ledovcem

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

johnpeters

31. 3. 2011 18:26
Matterhorn-

hora ve Švajcu-výška 3260 m.n.m.-nelze proto pít ve 4000 žádný nápoj!Servus

0 0
možnosti

Magdalena Morongová

31. 3. 2011 18:14
Sny nemůžou umřít

Váš příspěvek mě nadchl. :)

Malá rada: Příště bych doporučila odentrování odstavců. Jednolité texty se špatně čtou. :)

Jedinou spojitost, kterou vidím ve spojení Hitler-Napoleon je to, že oba se neúspěšně pokusili položit Matičku Rus na záda.

0 0
možnosti

johnpeters

31. 3. 2011 18:21
Re: Sny nemůžou umřít

Klika,že to není Tatíček Rus,pak byste totiž tápala,jako já.Zdrávstvujtě,Zojo Kosmoděmjanská!:-P

0 0
možnosti

Rudolfova pritelkyne

31. 3. 2011 17:58
Dotaz k autorovi

Nepochopila jsem co mají znamenat tato vaše slova: "Napoleon i Hitler prohráli v Ruské pustině válku a Ernstovi, stejně jako většině surrealistů přinesla zklamání, neboť ideál svobody a pravdy se rozplynul v krvi a bolesti bolševické revoluce." O jakém ideálu svobody v souvislosti s Hitlerem tady hovoříte?

0 0
možnosti

johnpeters

31. 3. 2011 18:18
Re: Dotaz k autorovi

To jste na tom oproti mně ještě dobře,neboť já jsem nepochopil celý článek.Pravda-také nejsem žádný básník...Ačkoliv-mé verše: Vezou pána v sanitce,život visí na nitce!Sanitka se převrhla,a nitka se přetrhla...Brobrou noc!8-o

0 0
možnosti
  • Počet článků 48
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 932x
Božím dopuštěním básník, možná spisovatel - stařík, který se dožil jednadvacátého století a chce v něm ještě nějakou chvíli žít. Jsem přítelem mladých, sebevědomých a odvážných lidí, pro které ještě krása,láska a poezie (imaginace) něco znamenají.
http://www.stanislav-vavra.cz

Seznam rubrik